همشهری آنلاین: دبیر یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، ۹ تیر‌ماه را آخرین مهلت برای ارسال آثار به این جشنواره و شرکت در کارگاه‌های آموزشی اعلام کرد.

یازدهمین جشنواره ملی انتشارات

به گزارش شارا، مهدي باقريان گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات و انتخاب راهکارهای مناسب برای حرکت به سمت آموزش و نشر الکترونیک برگزار می‌شود.

وي با بيان اين‌كه اين جشنواره در دو بخش رقابتي و آموزشي برگزار شده، درباره بخش‌های اصلی جشنواره گفت: «انتخاب نشریه داخلی برتر» يكي از اين بخش‌هاست كه در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه ـ سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی ـ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وي ادامه داد: در بخش «انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی»، زيرشاخه‌هاي کتاب، بروشور،‌ پوستر، عکس و ویژه‌نامه قرار گرفته است.

باقريان همچنين با اشاره به «انتخاب بهترين طرح و برنامه انتشاراتی» به عنوان يكي از بخش‌هاي ديگر اين جشنواره گفت: اين جايزه به روابط عمومی‌هایی كه بهترين طرح كاربردي و برنامه انتشاراتی را در طي سال گذشته براي بخش‌هاي مختلف انتشارات انجام داده باشند و مستندات لازم را ارايه كنند، اهدا مي‌شود.

دبير یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومي در ادامه به بخش‌هاي ديگر اين جشنواره اشاره كرد و گفت: انتخاب برترین ارتباط الکترونیکی (وب‌سايت، مولتي مديا، برنامه هاي كاربردي (اپليكيشن ها) و نسخه موبايلي سايت)، بهترين تبليغ مكتوب ( تبليغات در نشريات و رپرتاژآگهي)، انتخاب بهترين تحليل محتوا (تحليل محتوا در خصوص بريده جرايد و نشريات سازماني) و انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی از ديگر بخش‌هاي اين جشنواره خواهد بود.

یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی 22 تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بی‌المللی المپیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 338101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha