همشهری آنلاین: دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی محور مقالات چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام کرد.

علی شوقی

علی شوقی‌بنام، دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی درخصوص دلایل و اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: با توجه به تکنیک‌ها و ابزار‌های متنوعی که امروزه در اختیار مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی قرار گرفته است، نحوه استفاده و بکارگیری صحیح از آنها مستلزم رویکرد و دیدگاهی حرفه‌ای به این بخش از سازمان می‌باشد و بدون شک استفاده نادرست از آنها نه تنها کمکی به پیشبرد اهداف سازمان نمی‌کند، بلکه باعث بروز صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه موارد مطرح شده و پس از دریافت نقطه نظرات اعضای کمیته علمی و شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس، تصمیم بر آن شد تا چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریور ماه سالجاری و با موضوعات و محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، اصول و مبانی، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، مدیریت هویت برند و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تشریفات نوین برگزار شود.

شوقی‌بنام در پایان گفت: برگزاری پنل تخصصی با موضوع برنامه‌ریزی شناور در روابط‌عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران سازمانی) با حضور اساتید و مدیران روابط‌عمومی، از دیگر بخش‌های این کنفرانس خواهد بود.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

کد خبر 338201

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha