همشهری آنلاین: روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری ۸ مسابقه پیگیری و چهره تیم‌های صعودکننده مشخص شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا با برگزاری 8 مسابقه پیگیری شد که تیم ملی ایران در این روز توانست با نتیجه 3 بر 0 و در دیداری نه چندان دشوار هنگ کنگ را مغلوب کند. در جدال دیگر همين گروه تیم ملی ترکمنستان توانست با نتیجه 3 بر 0 قطر را شکست داده و به همراه ایران به جمع 8 تیم برتر صعود کند که این اتفاق یک نتیجه تاریخی برای والیبال ترکمنستان به شمار می‌رود.

نتایج کامل بازی‌های روز سوم به شرح زیر است:

ایران 3 - هنگ کنگ 0

استرالیا 3 - بحرین 0

قطر 0 - ترکمنستان 3

سریلانکا 0 - کره جنوبی 3

تایلند 3 - عربستان 0

چین 3 - ژاپن 0

چین تایپه 1 - قزاقستان 3

پاکستان 1 - عراق 3

به این ترتیب تیم‌های تایلند، قزاقستان، ایران، ترکمنستان، چین، ژاپن، کره جنوبی و سریلانکا توانستند جواز حضور در جمع 8 تیم برتر را کسب کنند.

تیم‌های حاضر در هجدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان آسیا يك روز استراحت خواهند داشت و تنها دو دیدار برگزار می‌شود که طبق برنامه پاکستان با ژاپن مصاف می‌دهد و قطر مقابل هنگ کنگ به میدان می‌رود.

با توجه به این که برخی تیم‌ها مانند قطر و پاکستان دیرتر از سایر تیم‌ها به محل برگزاری رقابت‌ها در چین تایپه رسیدند، برنامه مسابقات کمی دستخوش تغییر شد.

 

کد خبر 339705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha