همشهری آنلاین: تیم تهران در یازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور، برای پنجمین سال متوالی جام قهرمانی را از آن خود کرد، اصفهان نایب قهرمان شد و مازندران در جایگاه سوم ایستاد.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یازدهمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی کشور در گروه مردان، گرامیداشت شهدای فاطمیون مدافع حرم، ازصبح روز جمعه (۲۵ تیر) به مدت دو روز با حضور ۳۷۹ پومسه‌رو از۲۹استان در سالن مهرانی مجموعه ورزشی هرندی به میزبانی هیات تکواندوب استان تهران برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات، مردان پومسه‌روي تهران برای پنجمین سال متوالی با کسب ۷ مدال طلا، ۲ نقره و ۴ برنز و ۱۲۳ امتیاز با اقتدار مقام قهرمانی را به خود اختصاص دادند، اصفهانی‌ها با کسب ۳طلا، ۴ نقره و ۵ برنز و۹۲ امتیاز نایب قهرمان شدند، مازندان با کسب یک طلا، 2 نقره و 4 برنز و ۵۷ امتیاز سوم شد و تیم البرز نیز با کسب یک طلا، 2 نقره و یک برنز و ۵۵ امتیاز در جایگاه چهارم ایستاد.

همچنین از سوی کمیته برگزاری مسابقات برترین‌های این دوره از پيكارها به شرح زیر معرفی شدند:

بهترین سرپرست: احمد احمدی (سیستان و بلوچستان)

بهترین مربی: حمید نظری (تهران)

بهترین داوران: حمید اسدالهی (تهران) و مجید نازیان نجفی (مازندران)

تیم اخلاق: گیلان

بهترین بازیکن: علی نادعلی (قم)

بازیکن جوانمرد: یاسان محمد علی‌خانی (قزوین)

این دوره از مسابقات قهرمانی پومسه کشور در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در بخش انفرادی، رده‌های سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ سال به بالا و در بخش تیمی (۳ نفره)، رده‌هاي سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به اجرای فرم پرداختند.

همچنین در بخش پومسه ابداعی (انفرادی) تکواندوکاران در رده‌های سنی زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال به رقابت پرداختند.

 

کد خبر 340164

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha