قبل از اینکه بازیهای ویدیویی به این پیشرفت امروزه دست یابند کمتر کسی بر این باور بود که این صنعت بتواند بزرگترین مارکتینگ در دنیا شود.
در زمانهای گذشته بازیهای ویدویی فقط برای یک کنسول یا موبایل بودند اما الان شاهد آن هستیم که این سرگرمی به چه اندازه همه گیر شده است. دیگر آن زمانهایی که بازی با گرافیکی پایین طراحی شود رفته و مهندسین به دنبال خلق بازیهایی هستند که به واقعیت نزدیکتر باشد.
-
آشنایی با توسعهدهندگان مستقل در بازیهای ویدیویی- کامپیوتری
- آشنایی با توسعهدهندگان بازیهای ویدیویی- کامپیوتری
طبق یک نظر سنجی که در بریتانیا گرفته شد بیشتر از یک سوم مردم بریتانیا آخرین کنسول بازی موجود را دارند. با برسی این نظر سنجی متوجه میشویم که چقدر بازیهای ویدیویی در دنیا فراگیر شده است.
هدستهای واقعیتگرا مجازی ((VR که امروزه آخرین طراحی در روند تکامل بازی های ویدیویی است، باید شاهد این باشیم با فراگیر شدن این فناوری توسعه دهندهها و گیمرها چگونه از این تکامل استقبال میکنند.
با این همه سوالاتی وجود دارد دارد درباره هدست واقعیت گرا مجازی که چگونه این طراحی میتواند در مسیر حرکت خود دنیا بازی را تغییر میدهد.
برندهای آنلاینی مانند فیسبوک شروع به توسعه دادن به هدستهای واقعیت گرا مجازی خود هستند که این کار میتواند یک دنیایی دیگری را در هدستهای واقعت گرا مجازی دارند که به کاربر اجازه میدهد تا در واقعیت در شبکههای مجازی به بازی بپردازد.
همچنین فیسبوک قرار است یک چتبوت که یک ربات مجازی با استفاده از هوش مصنوعی است را طراحی کند تا کاربران بتواند در کنار بازی کردن با این ربات هم صحبت کنند.
با این همه، بازیهای ویدیویی رو جلو حرکت میکند و کنارش هم هدستها واقعیت گرا مجازی، حال باید دید که در آینده چگونه این دو فناوری بر یکدیگر تاثیر میگذارند.
منبع: developer-tech
نظر شما