دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

پسر جوان وقتی در اوج عصبانیت جوان دیگری را با چاقو مجروح کرد بالای سر او رفت و از وی معذرت خواهی کرد، اما نمی‌دانست جوان مجروح جانش را از دست می‌دهد.

lمتهم

روز 27مرداد‌ ماه سال94، دوپسر جوان از مقابل خانه‌اي در يكي از خيابان‌هاي بندرعباس عبور مي‌كردند كه از آنجا سر و صدا شنيدند. درِ خانه باز بود و به‌نظر مي‌رسيد كه چند نفر با يكديگر درگير شده‌اند. در همين لحظه يكي از 2پسر جوان وارد خانه شد اما چند لحظه بعد در شرايطي كه از ناحيه گردن مجروح شده بود بيرون آمد. بلافاصله جوان ديگري نيز از خانه خارج و با عجله از آنجا دور شد. هرچند جوان مجروح چند دقيقه بعد به بيمارستان منتقل شد ولي شدت جراحت و خونريزي‌اش به حدي بود كه جانش را از دست داد.

با مرگ اين جوان، پرونده جنايت روي ميز محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس قرار گرفت. شواهد اوليه نشان مي‌داد همان جواني كه با عجله از محل حادثه دور شده بود عامل اين جنايت است. تحقيقات كارآگاهان حاكي از آن بود كه وي به نام بهروز با اعضاي خانواده‌اش درگير شده بود و در اين ميان وقتي پسر جوان براي ميانجيگري وارد خانه آنها شده بود با وي درگير شده و با چاقو به وي ضربه‌اي زده بود.

در اين ميان جواني كه همراه مقتول بود اطلاعات تازه‌اي در اختيار مأموران گذاشت. او گفت: آن روز من و دوستم براي تماشاي تلويزيون قرار بود به خانه آنها برويم اما وقتي به نزديكي خانه پدري متهم رسيديم سر و صداي زيادي از آنجا شنيده مي‌شد. من همانجا ايستادم ولي دوستم وارد خانه شد تا ببيند چه اتفاقي افتاده است، اما چند لحظه بعد درحالي‌كه دچار خونريزي شده بود از آنجا بيرون آمد و روي زمين افتاد. همان موقع جواني از خانه بيرون آمد و بالاي سر دوستم رفت. او از دوستم معذرت خواهي كرد و پا به فرار گذاشت.

  • در تعقيب قاتل

با اينكه متهم به قتل به مكان نامعلومي گريخته بود اما تحقيقات مأموران براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه مدتي بعد مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد وي به جاسك گريخته است. در اين شرايط گروهي از مأموران براي دستگيري وي راهي آنجا شدند ولي او پيش از حضور مأموران از مخفيگاهش گريخته بود. فرار متهم پايان تحقيقات نبود چراكه تلاش‌ها براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه سرانجام روز 5 ارديبهشت95 متهم بعد از 9‌ماه فرار به كلانتري15 بندرعباس رفت و خودش را تسليم كرد.

  • قتل در اوج عصبانيت

وقتي متهم تحت بازجويي قرار گرفت گفت كه نيتي براي به قتل رساندن مقتول نداشته و در شرايطي كه در اوج عصبانيت بوده دست به چاقو برده است. او گفت: آن روز من مشروبات الكلي مصرف كرده و وضعيت طبيعي نداشتم. يك لحظه مقتول را در خانه مان ديدم و با چاقو به وي حمله ور شدم و يك ضربه به وي زدم اما خيلي زود از كاري كه كرده بودم پشيمان شدم. وقتي از در خانه بيرون آمدم او آنجا افتاده بود. من هم بالاي سرش رفتم و درحالي‌كه هنوز زنده بود از او به‌خاطر كاري كه كرده بودم عذرخواهي كردم و از آنجا گريختم.

  • پرونده در دادگاه

به‌دنبال اعترافات متهم، او در حضور بازپرس پرونده صحنه جنايت را بازسازي كرد. شواهد به‌دست آمده ازجمله اظهارات متهم درخصوص اينكه او بعد از ضربه زدن به مقتول از او عذرخواهي كرده نشان مي‌داد وي هنگام وقوع جنايت از هوشياري كامل برخوردار بوده است. به اين ترتيب در شرايطي كه همه شواهد و مدارك به‌دست آمده عليه متهم بود با صدور قرار جلب به دادرسي و كيفرخواست پرونده به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان فرستاده شد.بر اساس اين گزارش، قرار است به‌زودي متهم در دادگاه در برابر اتهام قتل عمدي از خود دفاع كند.

کد خبر 341880

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha