همشهری آنلاین: کمیل قاسمی به مدال نقره وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ برزیل رسید. علیرض کریمی از دور مسابقات کنار رفت.

کمیل قاسمی

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كشتي، در پايان رقابت هاي وزن 125 كيلوگرم كشتي آزاد المپيك نماينده كشورمان به مدال نقره رسيد.

كميل قاسمي در دور اول با نتيجه 5 بر 2 از سد جارويس كوري از كانادا گذشت و در دور بعد مقابل كمال عبدالمطلب از مصر با نتيجه 7 بر صفر پيروز شد.

قاسمی در دور سوم به مصاف گنو پترياشويلي، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و در يك كشتي زيبا با نتيجه 4 بر 4 از سد اين حريف پرقدرت گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد و در اين مرحله براي حضور در ديدار فينال به مصاف ترول دلاگنف، دارنده مدال برنز جهان از آمريكا رفت و در 30 ثانيه و با باراندازهاي بي نقص با نتيجه 10 بر صفر از سد اين حريف گذشت و راهي ديدار فينال شد.

قاسمي در ديدار فينال مقابل طاها آكگول، قهرمان جهان در سال هاي 2014 و 2015 از ترکیه با نتيجه 3 بر يك شكست خورد و به مدال نقره رسيد.

اما در رقابت هاي وزن 86 كيلوگرم عليرضا كريمي در دور نخست با نتيجه 9 بر صفر محمد سعداوي از تونس را شكست داد و در دور بعد مقابل ميهايل گانف، قهرمان جهان (2010) از بلغارستان با نتيجه 7 بر 2 به پيروزي رسيد و راهي دور سوم شد.

كريمي در اين مرحله مقابل جي دن كاكس، كشتي گير پرقدرت آمريكايي با نتيجه 5 بر يك شكست خورد و با توجه به شكست 2 بر يك اين آمريكايي مقابل سليم ياشار ترك، كريمي از دور رقابت ها كنار رفت.

 

کد خبر 343870

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha