دکتر داود زارعیان، رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: «با توجه به تغییرات مداوم و سریع مدیران ارشد دستگاههای اجرایی کشور و به تبع آن تغییر در بخش روابط عمومی، برنامهریزی بلند مدت و دستیابی به دستاروردهای جدید در این بخش از سازمان با مشکلات عدیدهای مواجه شده و عملا مدیران روابط عمومی تنها به انجام امور جاری و پیشبرد اهداف کوتاه مدت خواهند پرداخت و در بسیاری از مواقع از انجام فعالیتهای بلند مدت صرف نظر میکنند.»
رییس کمیته علمی چهارمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی ادامه داد: «مدیران سازمان میبایست به این موضوع توجه داشته باشند که این مدیران روابط عمومی هستند که با توجه به ارتباطات گسترده با بخشهای مختلف و شناخت خود از سازمان میتوانند به آنها در شناسایی نقاط ضعف و قوت و مشارکت در برنامههای آتی کمک کنند و در صورت نیاز به ایجاد تغییرات مدیریتی در بخشهای گوناگون، حتیالمقدور از تغییر دادن مدیران روابط عمومی که وظایف خود را به درستی در گذشته انجام دادهاند اجتناب کرده و امکان اجرای برنامههای از پیش تعیین شده برای آنان را فراهم نمایند.»
زارعیان در پایان گفت: «با توجه به این موارد، در چهارمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی با دعوت از اساتید و مدیران فعال این حوزه، برای شرکت در پنلی چالشی، خواهیم کوشید ضمن شناسایی راهکارهای رفع این مشکل، با انتشار نتایج آن در بین مدیران ارشد، مشکلات و معضلات بوجود آمده در این خصوص را تشریح و به بهبود روند حرکتی سازمانها کمک کنیم.»
لازم به ذکر است، چهارمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابط عمومی 13 شهریورماه سال جاری با محورهای حرفهایگرایی در روابطعمومی؛ اصول و مبانی، تکنیکهای ارتباطات خلاق، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، مدیریت هویت برند، تشریفات نوین به همراه پنل تخصصی برنامهریزی شناور در روابط عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران روابط عمومی) برگزار میشود.
علاقمندان به این کنفرانس میتوانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
نظر شما