چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: دمای هوای تهران دو روز آینده کاهش می‌یابد و به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

پارک

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هوای استان تهران در روز پنجشنبه 18 شهریورماه کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و گاهی اوقات همراه با رعد و برق و وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 30 و 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. هوای جمعه 19 شهریور ماه نیز کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای این روز 32 و کمترین آن 19 درجه سانتیگراد است.

وی درباره وضعیت هوای سایر نقاط کشور نیز گفت: در روز پنجشنبه (18 شهریورماه) شدت بارش در سواحل مرکزی و شرقی خزر بخش‌هایی از شمال شرق و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی در استان های تهران، البرز و سمنان تداوم خواهد داشت. دریای خزر نیز تا ظهر پنجشنبه مواج است. روز جمعه( 19 شهریور ماه) از میزان بارش‌ها در این مناطق به طور قابل ملاحظه‌ای کاسته و بارش‌های پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: روزهای پنجشنبه و جمعه(18 و 19 شهریورماه) در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رشد ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 345750

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha