چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با پیش‌بینی برد سه بر یک این تیم مقابل استقلال حتی نام گلزن‌های تیم‌اش را هم اعلام کرد.

خوردبین

به گزارش ایرنا، محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگاران، تصریح کرد: ابتدا باید به «بهادر عبدی» بازیکن تیم پیکان که سابقه سال ها حضور در پرسپولیس دارد به خاطر درگذشت، پدر و مادرش تسلیت بگویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرآورد همواره حساسیت‌های خودش را دارد، عنوان کرد: این دیدار بزرگ و مهم است و هواداران حساب ویژه‌ای روی نتیجه‌اش باز می‌کنند.

خوردبین با تاکید براینکه بازیکنان پرسپولیس با پشت سرگذاشتن تمرینات مناسب و روحیه‌ای بالا آماده دیدار روز جمعه ( 26 شهريور) می‌شوند، توضیح داد: حتی در تبریز هم توانایی برتری مقابل تراکتورسازی را داشتیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر شرایط نامناسب استقلال در آستانه شهرآورد، توضیح داد: حواسمان فقط به خودمان معطوف است و کاری به حریف نداریم.

خوردبین با اشاره به اینکه «رامین رضائیان» و «سیدجلال حسینی» مشکلی برای دیدر با استقلال ندارند، گفت: شرایط «وحید امیری» نیز روبه بهبود است و به حضورش در میدان امید زیادی داریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران، اظهار داشت: فردا به هتل آکادمی می رویم تا اردوی خود را برای شهرآورد بر پا کنیم.
وی با اشاره به اینکه شرایط روحی و روانی برای برتری در شهرآورد بسیار اهمیت دارد، گفت: گمان می کنم با گل های طارمی، علیپور و مسلمان با حساب سه بر یک مقابل استقلال به برتری دست یابیم.

خوردبین در خصوص داوری نیز معتقد است که با حضور «علیرضا فغانی» و کمک هایش که فینال المپیک 2016 را قضاوت کرده اند، مشکلی ایجاد نخواهد شد.

کد خبر 346291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha