همشهری آنلاین: مسابقات شنای آب‌های آزاد رودسر با حضور ۷ تیم از سراسر کشور در ۵ رده سنی به مدت یک روز برگزار شد.

Swimming

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه، واترپولو، مسابقات شنای آب‌های آزاد قهرمانی کشور با عنوان جام خزر با مشخص شدن تیم‌های برتر در ساحل رامدشت رودسر به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها ۴۲ شرکت‌کننده در قالب ۷ تیم (تهران الف و ب، حشمت‌رود گیلان، گیلان ب، کردستان، آذربایجان الف و ب) از سراسر کشور در ۵ رده سنی به مدت یک روز باهم به رقابت پرداختند که در نتیجه آن در رده سنی زیر ۲۰ سال، شناگران مسافت ۵ کیلومتر را طی کردند و ساسان حجتی از تهران، مازیار یگانه از حشمت‌رود گیلان و امیرفتحی مقدم از گیلان اول تا سوم شدند.

در رده سنی ۲۰-۲۹ سال، پس از گذر از ۵ کیلومتر بهزاد نوبری‌پور از آذربایجان شرقی، رامتین کاظمی از حشمت‌رود گیلان و عباس جهانگیری از آذربایجان‌شرقی به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی ۳۰-۳۹ سال، ۳ کیلومتر توسط شناگران طی شد و اکبر رنجکش از حشمت‌رود گیلان، سعید سعیدی از تهران و ساسان ساحلی از حشمت‌رود گیلان به مقام های اول تا سوم رسیدند.

در رده سنی ۴۰-۴۹ سال علیرضا نظیری از تهران، امیرباقری از تهران و ناصر زمانی از حشمت‌رود گیلان پس از گذر از ۳ کیلومتر به مقام اول تا سوم دست يافتند.

و در رده سنی بالای ۵۰ سال، شناگران ۲ کیلومتر شنا کردند و در نهایت رضا خانبانان از تهران، تقی قربانزاده از حشمت رود گیلان و یونس اوسطی از تهران به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در نتایج تیمی، در رده سنی زیر ۲۰ سال به ترتیب تیم‌های گیلان با ۳۰ امتیاز، تهران با ۲۸ امتیاز و آذربایجان شرقی با ۱۳ امتیاز بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در رده سنی ۲۰-۲۹ سال، شناگران آذربایجان شرقی الف با ۳۲ امتیاز، حشمت‌رود گیلان با ۲۲ امتیاز و آذربایجان شرقی ب با ۱۸ امتیاز حائز رتبه‌هاي اول تا سوم شدند.

در رده سنی بالای ۳۰ سال تهران با ۹۰ امتیاز، حشمت‌رود گیلان با ۸۴ امتیاز و آذربایجان شرقی با ۱۲ امتیاز بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

 

کد خبر 346544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha