همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش و جوانان در حال برنامه‌ریزی برای چگونگی برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا (۲۰ مهر) است.

مهدی تاج

مهدی تاج دوشنبه 12 مهر، و پس از اتمام مجمع انتخابات هیات فوتبال استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران و در خصوص نامه اخیر آیت‌الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی در روز تاسوعای حسینی مخالفت کرده بود، اظهار کرد: نامه ایشان خطاب به وزارت ورزش و جوانان بوده و مسوولان وزارتخانه نیز در حال بررسی ابعاد موضوع هستند.(آيت‌الله يزدي: وزیر ارشاد حق اظهارنظر درباره موسیقی جایز را ندارد | بازی ایران و کره برگزار نشود)

وی همچنین با اشاره به کسب مقام سومی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی، اظهار کرد: فوتسالیست‌های ما دست به کار بسیار بزرگی زدند و باید صمیمانه از تک تک بازیکنان و همچنین کادر فنی قدردانی کرد.

تاج افزود: اگر لیگ فوتسال ما پویاتر و سازمان آن منسجم‌تر باشد به طور قطع شاهد موفقیت‌های بیشتری خواهیم بود، البته فدراسیون نیز در این راستا کمک‌های ویژه‌ای خواهد داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص پاداش به بازیکنان تیم ملی نوجوانان و تیم ملی فوتسال نیز گفت: همه پاداش‌های تعیین شده در اسرع وقت و به نحو مقتضی به بازیکنان و کادر فنی این 2 تیم داده خواهد شد.

کد خبر 348393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha