همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات ایت بال تیمی قهرمانی کشور آقایان زیر ۱۸ سال در آبادان با قهرمانی پسران شیرازی به اتمام رسید.

Shiraz ۸ Ball Team

به گزارش روابط عمويم فدراسيون بولينگ، بيليارد و بولس، دومین دوره مسابقات کشوری ایت بال تیمی در بخش آقایان رده سنی زیر ۱۸ سال با حضور تیم‌هایی از استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، مازندران، البرز و چهار محال بختیاری از چهاردهم تا شانزدهم مهرماه در خانه بیلیارد آبادان برگزار شد.

دیدار فینال این پيكارها بین تیم‌های شیراز ب و شاهین بوشهر با قضاوت سارا مقصودی انجام شد و در پایان تیم شیراز ب متشكل از وحيد شيعه‌زاده و شروين اميدوار به مقام قهرمانی رسید، تیم شاهین بوشهر متشكل از حامد احمدزاده، ايليا هندي‌زاده و مهدي مقدس دوم شد و تیم‌های البرز متشكل از صدرا ابراهيمي ميمند، علي معمارزاده قمي، عباس ميرزانيا و آبادان الف متشكل از محمد موسوي و فروهل زاهداني مقام سوم مشترک را کسب کردند.

این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت جشنواره مهر اروند و به میزبانی استان خوزستان در شهرستان آبادان برگزار شد.

مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات بر عهده بیژن هاجری امجد و سرداوري طاهره اسلامی بود و بازی‌ها با قضاوت مجید شیرین‌کار، علی دشت بزرگ، کوروش حسین‌زاده، عماد شقاقی، الهام عباسی، راشین دریس و سارا مقصودی همراه بود.

 

کد خبر 348858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha