همشهری آنلاین: با برگزاری دیدار هفته پایانی از نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم مقاومت صدرنشین شد و نیروی زمینی ارتش به جایگاه دومی رسید.

Shooting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دیدار هفته آخر از نیم فصل اول لیگ برتر تیراندازی بانوان با حضور ۷ تیم در غیاب تیم مقاومت که در استراحت به سر می‌برد، در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.

در پایان مسابقات این هفته، برحسب امتیازات جدول لیگ برتر بانوان در دو رشته تفنگ و تپانچه، تیم مقاومت صدرنشین و اول شد و تیم نیروی زمینی ارتش به مقام دوم رسید، ضمن این که تیم پاس ناجا در رشته تفنگ سوم شد و تیم‌های شهید شمسی‌پور همدان و هیئت اصفهان با کسب امتیاز مساوی در جایگاه سوم رشته تپانچه بادی ایستادند.

اما در این میان در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر بانوان، در رشته تفنگ بادی، هیئت اصفهان، پاس ناجا و نیروی زمینی ارتش پیروز میدان بودند و در تپانچه بادی نیز هیئت اصفهان، شهید شمسی‌پور همدان و نیروی زمینی ارتش به عناوين برتر رسیدند.

در انفرادی تفنگ بادی پس از شلیک ۲۰ تیر در فینال، سید زهرا هاشمی از هیئت اصفهان در مکان اول ایستاد، نرجس امام‌قلی‌نژاد از نیروی زمینی ارتش در مکان دوم و زهرا برگی از پردیسان در مکان سوم ایستادند.

در انفرادی تپانچه بادی نیز هانیه رستمیان از پاس ناجا در جایگاه اول، مریم سلطانی از شهید شمسی پور همدان در جایگاه دوم و زینب طوماری از هیئت اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

کد خبر 348887

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha