همشهری آنلاین: اولین دوره مسابقات تنیس روی میز جایزه بزرگ با نام تور ایرانی و بزرگداشت شهدای حرم استان فارس با میزبانی خوب شیرازی‌ها و قهرمانی افشین نوروزی، عضو اصلی تیم ملی و ورزشکار المپیکی به پایان رسید.

Afshin Nouroozi

به گزارش روابط عمومي فدراسیون تنیس روی میز، محمدعلی رویین‌تن از شیراز و عضو دسته برتر بزرگسالان با شایستگی به فینال مسابقات راه یافت و با شکست در مقابل افشین نوروزی در جایگاه ارزشمند نایب قهرمانی قرار گرفت.


۳۱ بازیکن به صورت تک حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند که پس از رقابت‌های جذاب و دیدنی، نوروزی و لطفی از نیمه بالای جدول و رویین‌تن و طاهرخانی از نیمه پایین جدول موفق شدند پس از شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در این مرحله نوروزی با شکست ۴-۳ لطفی به فینال مسابقات رسيد و رویین تن نیز با نتیجه ۴-۲ طاهرخانی را برد تا چهره دو فینالیست رقابت‌ها مشخص شود.

در فینال علی‌رغم این که رویین‌تن گیم اول را از نوروزی برده بود، اما تجربه نوروزی به کمک او آمد تا ۴ گیم بعدی را با اختلافات اندک از رویین‌تن بگیرد و در نهایت ۴-۱ پیروز مسابقه و قهرمان رقابت‌ها شود و رویین‌تن به عنوان نایب قهرمانی برسد.

حمیدرضا طاهرخانی و میعاد لطفی که در حال حاضر به ترتیب در دسته برتر و دسته یک بزرگسالان حضور دارند، با شایستگی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند.

  • رده‌بندی بازیکنان:

مقام اول: افشین نوروزی

مقام دوم: محمدعلی رویین‌تن

مقام سوم: حمیدرضا طاهرخانی

مقام سوم: میعاد لطفی

مقام پنجم: سعید مسعود

مقام پنجم: حمید شمس

مقام پنجم: مهدی دارستانی

مقام پنجم: پوریا عمرانی

به نفرات اول تا سوم مسابقات مدال به همراه حکم قهرمانی و شاخه گل به رسم یادبود اهدا شد، همچنین به هشت نفر برتر مسابقات جوایز نقدی به شرح ذیل از طرف فدراسیون تنیس روی میز اهدا گردید:

نفر اول: ۳ میلیون تومان

نفر دوم: ۲ میلیون تومان

سوم مشترک: ۱/۵ میلیون تومان

پنجم مشترک (۴ نفر): ۷۵۰ هزار تومان

 

کد خبر 348889

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha