یکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سوگواره سراسری شعر عاشورایی با عنوان "خیمه‌گاه ادب" از سوی برج میلاد تهران با همکاری مجمع شاعران اهل بیت (علیهم‌السلام) در ۱۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود.

فرهنگ

به گزارش ایسنا؛ همزمان با برپایی سوگواره خیمه‌ها و نجواها در برج میلاد، سوگواره سراسری شعر عاشورایی با عنوان "خیمه‌گاه ادب" در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود. در بخش اصلی شعرهای عاشورایی باید با موضوع امام حسین (ع)، شهدای کربلا، شخصیت‌ها و موضوعات مرتبط با قیام حسینی و در بخش ویژه شعرها باید در موضوع امام سجاد (ع) و امام باقر (ع) باشد.

در فراخوان دبیرخانه سوگواره اعلام شده که قالب‌ شعرها باید کلاسیک باشد و شاعران و علاقه‌مندان تنها تا اول آبان‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه به آدرس الکترونیکی farakhan@eradat.ir و یا به نشانی تهران، خیابان آزادی، بعد از پل یادگار امام (ره)، جنب خیابان حبیب‌زادگان، پلاک ۶، واحد یک، مجمع شاعران اهل بیت (ع) ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، شعرهایی که در کنگره‌های دیگر صاحب عنوان شده باشند در روند بررسی آثار کنار گذاشته می‌شوند. مهلت ارسال آثار به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و شرکت‌کنندگان مجاز هستند در هر بخش حداکثر ۵ اثر به دبیرخانه ارسال کنند. آثاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد.

همچنین آثار باید در قالب فایل word با فونت B Nazanin و سایز ۱۴ ارسال شوند. (در غیر این صورت ترتیب اثر داده نخواهد شد.)

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه این سوگواره ۶۶۰۱۶۴۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 349037

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha