همشهری آنلاین: رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و عاملان تیراندازی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: در پی ارجاع یک مورد پرونده به اداره عملیات اطلاعات پاوا از سوی شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه مبنی بر نزاع و درگیری دسته جمعی بین تعدادی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار که منجر به تیراندازی و اخلال در نظم و ایجاد رعب و وحشت عموم و اهالی محله «نقلیه» شده بود، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت با توجه به حساسیت پرونده و متواری بودن متهمان، به صورت ویژه و تمام وقت وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه عاملان اصلی تیراندازی و اخلال در نظم شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت‌های مستمر و تلاش شبانه روزی، با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی 6 نفر از متهمان در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه دستگیر شدند و دو خودرو نیز در این رابطه، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ رستمی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند و تلاش جهت دستگیری سایر متهمان متواری در دست اقدام است.

کد خبر 350029

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha