همشهری آنلاین: مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۲۷۰ هزار جلد کتاب با موضوع «پدافند غیرعامل» میان دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه، ۵۰ هزار جلد ویژه دبیران و ۲۰ هزار ویژه اولیاء توزیع شد.

به گزارش مهر، محمد فاضل در مراسم رونمایی از «سند راهبردی و کتاب‌های پدافند غیرعامل» که در مدرسه شهید محمد نورعلی برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش به عنوان یکی از مهمترین و اثرگذارترین نهادها در ایجاد توسعه نقش‌آفرین است.

وی افزود: این نقش بی‌بدیل مورد عنایت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر بخواهیم فرهنگی را ترویج دهیم و آموزشی را فراگیر کنیم، به نهاد آموزشی روی می‌آوریم.

فاضل ادامه داد: پدافند غیرعامل مهمترین فرهنگی است که در جوامع مختلف برای مقاومت‌افزایی و مصون‌سازی مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفته است.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش می‌تواند در موضوع پدافند غیرعامل، شرایط و فرصت‌های لازم را فراهم کند و این مسئله مهمی است که در برنامه‌های آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شعار «پدافند غیرعامل» گفت: «توسعه و ترویج فرهنگ پدافند غیرعامل» شعاری است که مورد توجه قرار گرفته است.

فاضل با بیان اینکه هزاران جلد کتاب و نرم‌افزار با موضوع «پدافند غیرعامل» در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است، گفت: ۲۰۰ هزار نفر دوره‌های آموزشی پدافند غیرعامل را کسب کرده‌اند و میلیون‌ها بروشور نیز در این باره چاپ شده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۳۵ هزار کتاب «پدافند غیرعامل» در دوره اول متوسطه، ۱۳۵ هزار جلد در دوره دوم متوسطه، ۵۰ هزار جلد ویژه دبیران و ۲۰ هزار جلد ویژه اولیاء را توانستیم با کمک سازمان پدافند غیرعامل توزیع کنیم.

کد خبر 350900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha