همشهری آنلاین: عضو هیئت علمی دانشگاه صدا سیما و رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات از غرفه همشهری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات بازدید کرد.

رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات

دكتر حسن خجسته در گفتگو با همشهري‌آنلاين اظهار داشت: دولت‌ها بايد تلاش كنند تا سواد ارتباطي، انتخاباتي مردم افزايش يابد.

رئيس پژوهشكده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات گفت: مردم بايد تفاوت تبليغات تجاري با تبليغات اطلاع رساني انتخاباتي را تميز و تشخيص دهند تا افرادي كه كرسي‌هاي انتخاباتي را بدست مي‌آورند؛ افراد متخصص؛ شايسته و كارآمدي باشند.

رئیس پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه فرهنگ و ارتباطات

کد خبر 351980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha