همشهری آنلاین: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در کشور تاکید کرد.

محسن بیگلری

محسن بيگلري به همشهري آنلاين گفت: تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام به ويژه در حوزه‌هاي راه‌سازي، فرودگاه، ساخت بيمارستان و كارخانه ضروري است چرا كه مي‌تواند علاوه بر ايجاد اشتغال، مشكلات مردم را در اين حوزه‌ها مرتفع كند.

  • جذب سرمايه‌گذاران خارجي

نمايند سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي افزود: يكي از راهكارهايي كه به نظر مي‌رسد به تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام در كشور كمك كند، جذب سرمايه‌گذاران خارجي است كه در اين زمينه بايد تمهيدات لازم انديشيده و اجرايي شود.

بيگلري اظهار داشت: سرمايه‌گذاران خارجي تمايل دارند در تكميل پروژه‌هاي نيمه تمام فعاليت كنند اما بدنبال ضمانت‌هاي ارزي هستند اما در اين زمينه با مشكل و چالش روبه رو هستند، انتظارداريم كه  مشكلات در اين زمينه برطرف شود.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي، بر بهبود معيشت مردم به ويژه كارمندان، فرهنگيان، بازنشستگان و افراد با درآمد پايين تاكيد كرد و گفت: بايد براي بهبود معيشت مردم تلاش كنيم، قشرهاي آسيب پذير جامعه در اين زمينه، نيازمند توجه جدي هستند.

  • ضرورت شناسايي و توجه به ظرفيت‌هاي هر منطقه

او در ادامه تاكيد كرد: ايجاد اشتغال براي جوانان يكي از ضروري‌ترين اقداماتي است كه بايد براي آن برنامه ريزي جدي صورت گيرد و به اعتقاد من يكي از برنامه‌هاي جدي در اين باره، شناسايي و توجه به ظرفيت‌هاي هر منطقه و استفاده از آن براي همان منطقه است اين مهم علاوه بر اينكه سبب رشد و شكوفايي آن منطقه مي‌شود، امكان اشتغال را براي جوانان آن منطقه بدنبال خواهد داشت.

کد خبر 353273

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha