همشهری آنلاین: دادستان کل کشور گفت:در قضیه شهر مشهد هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم و رئیس قوه قضاییه در این خصوص دستور بررسی داده‌اند اما در این جریان هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان بزرگنمایی کردند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب زاهدان که با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در کشوری که اطراف آن را خشونت و ترور فرا گرفته است، امنیت پایدار حاکم است.

وی افزود: ما وظیفه داریم که قدر این نعمت بزرگ را بدانیم و این اقتدار و امنیت حاکم بر کشور را کوچک نبینیم و برای حفظ این امنیت تلاش کنیم.

وی گفت: بنابراین امروز ایجاد شکاف و اختلاف از طرف هر کس، هر قوم و هر مذهبی که باشد خیانت به اسلام، نظام و کشور است.

دادستان کل کشور گفت: یکی از وظایف احصاء شده در قانون به صراحت برای دادستان کل و دادستان‌های سراسر کشور دفاع از حقوق عامه است.

وی افزود: ما در خصوص قضیه شهر مشهد هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم و رئیس قوه قضاییه در این خصوص دستور بررسی داده‌اند اما در این جریان هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان بزرگنمایی کردند.

وی گفت: بالاخره یک موضوعی اتفاق افتاد و ناگهان برخی از مقامات بدون انجام تحقیق لازم موضع‌گیری‌هایی انجام دادند.

حجت‌الاسلام منتظری تاکید کرد: چگونه است که اگر سخنرانی جناح مقابل لغو بشود هیچ فریادی سر داده نمی‌شود نه رئیس جمهور و نه نمایندگان مجلس و نایب رئیس مجلس که این‌قدر ندای آزادی سر می‌دهد برای لغو سخنرانی دیگران فریادی سر نمی‌دهند.

وی گفت: افراط و تفریط از طرف هر جناح و جریانی باشد بد است زیرا این مباحث دعواهای خانوادگی است و نباید آن را بزرگ کرد و به عناصر دشمن اجازه تحرک داد و باید مسائل در درون کشور حل شود.

کد خبر 353728

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha