همشهری آنلاین: هشتمین دوره رقابت‌های کبدی جوانان دختر کشور با قهرمانی تیم شگفتی‌ساز قزوین در حضور مدعیان در شهر اراک به پایان رسید.

Kabadi-Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، هشتمین دوره پيكارهای کبدی جوانان دختر کشور با حضور ۱۹ استان طی روزهای ۱۷ لغایت ۲۰ آذر ماه در مجموعه ورزشی شهدای ۵ مرداد اراک برگزار شد و در پایان تیم قزوین با شکست ۳۲ بر ۲۸ تهران موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

مرحله مقدماتی مسابقات به صورت دوره‌ای در ۴ گروه برگزار شد و تیم‌های اول و دوم گروه‌های چهارگانه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

با برگزاری مرحله یک چهارم نهایی ۴ تیم مرکزی، قزوین، تهران و گلستان به نیمه نهایی مسابقات رسيدند.

در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم قزوین موفق شد ۳۳ بر ۱۴ از سد مرکزی، میزبان مسابقات عبور کرده و به فینال راه پیدا کند و سپس دو تیم مدعی و قدرتمند گلستان و تهران برابر هم صف‌آرایی کردند و در پایان این دیدار نزدیک و نفس‌گیر تيم تهران موفق شد ۲۰ بر ۱۴ حریف عنوان‌دار خود را شکست داده و حریف قزوبن در فینال شود.

دیدار فینال با قضاوت داوران ممتاز کبدی بانوان ایران آغاز شد و تیم شگفتی‌ساز قزوین در شرایطی که در نیمه اول ۱۴ بر ۶ از حریف خود عقب بود، توانست با یک بازی هماهنگ و حساب شده در نیمه دوم با تهران در عدد ۲۳ به تساوی برسد. بازی مهیج فینال به قانون ۵ حمله کشیده شد و هر دو تیم موفق به کسب ۵ امتیاز شدند تا در عدد ۲۸ باز هم به تساوی برسند.

حمله طلایی قانون تعیین‌کننده قهرمان فینال کبدی جوانان دختر کشور بود که تیم شایسته قزوین موفق شد در حمله طلایی ۴ امتیاز به دست بیاورد و با مجموع ۳۲ امتیاز برابر ۲۸ امتیاز تیم تهران، قهرمانی را از آن خود کند تا نخستین مدال تاریخ کبدی قزوین در این مسابقات به ثبت برسد.

 

کد خبر 355160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha