مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

فرماندار تهران در روز انتشار گزارش همشهری با تیتر «پول جرایم رانندگی کجا می‌رود؟» در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان تهران در جمع خبرنگاران از واریز ۴۰ میلیارد تومان از محل جرایم راهنمایی و رانندگی به‌حساب شهرداری تهران سخن گفت.

اين در حالي است كه مهدي رزمي، مديركل تشخيص و صول درآمدهاي شهرداري تهران در مصاحبه با همشهري ضمن رد اين اظهارات تأكيد كرد: از ابتداي سال تاكنون هيچ عملكردي در حوزه جرايم نداشتيم اين درحالي است كه طبق قانون بايد 60درصد از درآمدهاي حاصل از جرايم به‌حساب شهرداري واريز مي‌شد. به گفته وي پيش‌بيني مي‌شود رقم اين جرايم در 9ماه اول امسال حدود 200ميليارد تومان باشد.

دوشنبه گذشته قاليباف در مراسم افتتاحيه ايستگاه متروي حسين‌آباد طي سخناني با گلايه از دولت، مراجع نظارتي، مجلس، ديوان محاسبات و سازمان بازرسي‌كل كشور خواستار پرداخت سهم شهرداري از محل جرايم راهنمايي و رانندگي شده بود.

به گفته قاليباف، ‌طبق مقرارت و قوانين بخشي از درآمد حاصل از جرايمي كه مردم مي‌پردازند و به خزانه دولت ريخته مي‌شود بايد به شهرداري تهران پرداخت شود تا صرف توسعه حمل ونقل عمومي شود اين درحالي است كه اين پول تا‌كنون به‌حساب شهرداري واريز نشده است. شهردار تهران همچنين از شوراي شهر تهران خواسته تا به‌عنوان نهاد نظارتي اين موضوع را پيگيري كنند.

کد خبر 355505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha