روسازی معابر و ایستگاه‌های خطوط اتوبوس تندرو به‌زودی با استفاده از بتن غلتکی بهسازی می‌شود.

خیابان

عليرضا جاويد كه در آيين افتتاحيه نوزدهمين همايش سالانه بتن و زلزله سخن مي‌گفت، ضمن اعلام خبر فوق افزود: استفاده از بتن غلتكي كه در ابتداي سال‌جاري سبب تسريع توسعه معابر پيراموني مجتمع نمايشگاهي شهر آفتاب شد، به‌زودي در معابر و ايستگاه‌هاي خطوط اتوبوس تندرو نيز به‌كار گرفته مي‌شود.

وي با بيان آنكه قير و آسفالت از پرمصرف‌ترين مصالح عمراني و پايه توسعه شبكه معابر به شمار مي‌آيند، از انعقاد تفاهمنامه همكاري بين معاونت فني و عمراني شهرداري تهران و انجمن صنفي توليدكنندگان آسفالت استان‌هاي تهران و البرز به‌عنوان اقدامي در جهت افزايش كيفيت پروژه‌هاي روسازي و ارتقاي ظرفيت كارفرمايي مديريت شهري نام برد و يادآور شد:

معاونت فني و عمراني شهرداري تهران با استقرار و راه‌اندازي كارخانه شماره 4توليد بتن غلتكي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، تلاش مي‌كند تا دانش فني استفاده از بتن در سازه‌هاي بتني، پل‌ها و تقاطع‌هاي غيرهمسطح به سطح معابر عمومي نيز گسترش يابد.وي با اشاره به امضاي تفاهمنامه همكاري بين سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران و نهادهاي معتبر صنعت بتن، هم‌افزايي اين مراكز و سازمان‌ها را داراي نفعي متقابل خواند و افزود:

هم‌انديشي سازمان مشاور فني و مهندسي شهر تهران به‌عنوان اتاق فكر معاونت فني و عمراني با نهادهاي دانش‌بنيان دستاوردهاي مهمي براي شهروندان خواهد داشت. جاويد با اشاره به اجراي تعدادي از تقاطع‌هاي غيرهمسطح شهر تهران به روش پل‌هاي بتني با قطعات پيش‌ساخته، افزايش سرعت اجراي پروژه‌هاي عمراني را يكي از ويژگي‌هاي تحولات عمراني پايتخت طي يك دهه اخير دانست.

کد خبر 356939

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha