همشهری آنلاین: هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال عصر روز چهارشنبه (۱۵ دی) با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون حریفان خود را با نتیجه‌ای پرگل شکست دادند.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم‌های مدعی گیتی‌پسند و مس سونگون با نتايج پرگل مهمانان خود را شکست دادند، تاسیسات دریایی به زحمت طرح و توسعه را برد و دبیری مقابل حریف بالای جدولی خود متوقف شد.

در اصفهان گیتی‌پسند در سالن خالی از تماشاگر پیروزی، در حالی که گل اول را از ارژن شیراز پذیرفت، در نهایت به برتری پرگل ۶ بر ۳ رسید و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه داد.

مسی‌ها نیز در تبریز از همان اول بازی نمایش قدرتمندی را مقابل شهرداری ساوه ارائه داده و در نهایت به پیروزی ۵ بر یک رسیدند.

در اهواز جدال دو تیم مدعی حفاری خوزستان و دبیری تبریز به تساوی یک بر یک انجامید.هر دو گل این بازی در لحظات پایانی به ثمر رسید.فرش آرا نیز در خانه آذرخش با همین نتیجه متوقف شد.

در تهران تاسیسات دریایی روز سختی را مقابل طرح و توسعه پشت سر گذاشت.این تیم نیمه اول را با شکست ۳ بر یک مقابل حریف بی‌بضاعت خود به رختکن رفت، اما در نیمه دوم عمکلرد بهتری ارائه داد و در نهایت به برتری ۵ بر ۳ رسید.

در سایر دیدارها دانشگاه آزاد در شرایطی که بدون سرمربی به میدان آمده بود، در دیداری جنجالی و پربرخورد با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب یاسین پیشروي قم شد تا شرایط بحرانی این تیم در جدول ادامه پیدا کند و قعرنشین باقی بماند. یاسینی‌ها هم با رسیدن به دومین پیروزی پیاپی خود شرایط بهتری در جدول پیدا کردند.

در کرج هم بازی تیم‌های مقاومت البرز و شهروند ساری در شرایطی که تا اواسط نیمه دوم بدون گل پیگیری می‌شد، در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

 

  • جدول رده‌بندي


1- گيتي‌پسند اصفهان، 41 امتياز


2- مس سونگون ورزقان، 36 امتياز


3- تاسيسات دريايي تهران، 32 امتياز، تفاضل گل 13


4- دبيري تبريز، 32 امتياز، تفاضل گل 12


5- شركت ملي حفاري خوزستان، 30 امتياز

 

کد خبر 357953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha