همشهری آنلاین: نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی گفت: وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع پلاسکو هیچ تاثیری را در تامین و قیمت پوشاک در بازار شب عید تهران ندارد.

محمدعلی وکیلی

به گزارش ميزان، محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره امکان افزایش قیمت پوشاک والبسه درتهران به دلیل حادثه آتش‌سوزی در مجتمع پلاسکو که یکی از مراکز تولید لباس محسوب می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به اطلاعاتی که در جلسات برگزار شده پیرامون  حادثه پلاسکو صورت گرفته مشخص و روشن شد که انحصار پوشاک تهران در اختیار مجموعه پلاسکو نبوده است.

وی افزود: مجموعه پلاسکو تنها مجموعه تولید پوشاک در تهران محسوب نمی‌شود از این رو اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت پوشاک در بازار شب عید به دلیل حادثه پلاسکو کذب محض است و بر واقعیت منطبق نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ دلیلی وجود ندارد که وقتی یک حادثه مثل پلاسکو در کشور رخ می‌دهد کالایی گران شود از این رو کسانی که این گونه مطالب را بیان می‌کنند تنها به دنبال رونق و افزایش قیمت کالا مدنظر خود هستند.

وکیلی تاکید کرد: دولت و به خصوص اتاق بازرگانی استان تهران باید با توجه به آتش‌سوزی رخ داده در مجتمع پلاسکو تدابیر لازم را برای تامین پوشاک مردم تهران اتخاذ کند تا آنها با هیچ محدودیتی رو به رو نشوند.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ وجه وقوع حادثه پلاسکو نباید دلیل و مجوزی برای گرانی پوشاک در بازار و به خصوص شب عید محسوب شود از این رودولت باید اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که برخی جریانات از فضای پیش آمده در تهران با توجه به حادثه پلاسکو برای تحقق اهداف نادرست خود استفاده کنند.

کد خبر 360161

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha