همشهری آنلاین: پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ موفق به شکست صبا شد اما این بازی با دیگر مسابقات این تیم تفاوت‌هایی داشت.

پرسپولیس

پرسپوليس در شرايطي ميهمان صبا بود كه تعدادي از بازيكنان كليدي خود از جمله طارمي و سيد جلال حسيني را در اختيار نداشت و مجبور شد براي نخستين بار در طول اين فصل از پل يانسكي در خط دفاع خود استفاده كند. در آن سوي ميدان نيز صمد مرفاوي با هفت تغيير تيم‌اش را به ميدان فرستاد.

صبا بازي را طوفاني آغاز كرد و براي نخستين بار در اين فصل، پرسپوليس دچار مخمصه‌اي بزرگ شد. صبايي‌ها در بيست دقيقه اول بازي دو موقعيت بسيار عالي بدست آوردند كه در يكي از آنها رامين رضائيان توپ را از روي خط دروازه بيرون كشيد.

در اواسط نيمه اول بازي تا حدودي به تعادل رسيد اما پرسپوليس طراوت هميشگي خود را نداشت.

اما از نيمه دوم ورق برگشت و ثمره آن دو گل تقريبا اتفاقي بود كه نصيب شاگردان برانكو شد. گل اول روي ضربه كرنل بدست آمد كه اشتباه فروزان در خروج از دروازه باعث شد توپ اتفاقي به پاي حنيف عمران زاده برخورد كند و وارد دروازه شود.

ده دقيقه بعد از اين گل و در شرايطي كه پرسپوليس كاملا ميدان‌دار بازي بود، رضائيان درون محوطه جريمه صبا پاسي را كه برايش فرستاده بودند با استوپ سينه ازآن خود كرد اما دفاع صبا در حركتي ناگزير تعادلش را از دست داد و روي او خطاي پنالتي انجام داد. اين پنالتي را رضائيان با يك ضربه عجيب چيپ به گل دوم تيم‌اش تبديل كرد.

در ادامه بازي شاگردان برانكو براي حفظ بازي لحظات نابي از كار گروهي را به تماشا گذاشتند و گاه با رد و بدل كردن دهها پاس مانع از برنامه ريزي بازيكنان صبا براي جبران عقب‌افتادگي خود شدند.

پرسپوليس با اين پيروزي 44 امتيازي شد و با 6 امتياز اختلاف با تراكتور سازي در صدر جدول ايستاد. صبا نيز با 15 امتياز در مكان پانزدهم جدول باقي ماند.

کد خبر 360217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha