همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، دریادداشتی نوشت: باید به دور از سیاست‌زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

وزیر بهداشت

به گزارش همشهري آنلاين،  متن یادداشت  وزير بهداشت به شرح زیر است:

 امروز دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد؛ این دهه برای آنها که دوران انقلاب را به یاد دارند، سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که شاید در تاریخ این کشور دیگر تکرار نشود. روزهایی که می‌شد همدلی و همبستگی را در اوج خود به تماشا نشست و فداکاری سکه رایج زندگی بود.

انقلاب اسلامی در چنان دورانی و بر پایه از خودگذشتگی ملتی به‌پاخواسته و از جان گذشته محقق شد و مردم برای حفظ این موهبت الهی و گذر از هر بزنگاهش، هزینه‌هایی بس سنگین پرداختند. پس امروز و هر روز وظیفه همه ما، مراقبت و محافظت از درخت تناوری است که بهترین‌های این آب و خاک، جان شیرین را برای به‌ثمر نشاندنش فدا کردند.

اما اگر بعد از سی و هشت سال هنوز نتوانسته‌ایم اهداف بلند انقلاب را به‌طور کامل محقق سازیم، باور کنیم لازم است همه ما و خصوصا گروه‌ها و احزاب از چپ و راست، به آسیب شناسی رفتار خود بپردازیم.

باید بفهمیم، کجا راه را اشتباه رفته‌ایم و چگونه باید مسیرمان را اصلاح کنیم. باید به دور از سیاست‌زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

کد خبر 360719

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha