به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، علی ضیائی گفت: شرکت بیمه سامان یک هفته پیش از انقضای هر قرارداد، از طریق ارسال پیامک، زمان تمدید بیمه نامههای شخص ثالث و بدنه اتومبیل را به همراه مشخصات و تلفن تماس شعبه و یا نماینده صادر کننده بیمه نامه به بیمه گذاران اعلام میکند.
وی با اشاره به اینکه مشتریان بیمه سامان از شهریور ماه دریافت کننده این خدمت میباشند تصریح کرد: شرکت بیمه سامان در راستای سیاست تمرکز ارائه خدمات در جهت منافع مشتری و بهرهگیری از فناوریهای نوین، با ارسال پیامک به روی تلفنهای همراه بیمه گذاران، آنان را از شماره تلفنهای ضروری شرکت بیمه سامان جهت تماس در صورت وقوع حادثه و زمان انقضاء قراردادهای بیمهای با خبر میسازد. همچنین بلافاصله پس از صدور هر بیمه نامه توسط کلیه شعب ونمایندگی های شرکت بیمه سامان ،با ارسال پیام کوتاه، شماره تلفن وکد نمایندگی صادر کننده بیمهنامه اعلام میشود.
مدیر عامل بیمه سامان با تاکید برلزوم تمدید بیمه نامههای شخص ثالث در موعد مقرر افزود: عدم تمدید به موقع بیمههای اتومبیل میتواند پیامدهای نامطلوبی مانند نداشتن پوشش در زمان وقوع خسارت، پرداخت جریمه و یا پرداخت حق بیمه اضافی از جانب بیمه گذار را به همراه داشته باشد.
ضیائی همچنین از ارائه خدمت دیگری در آینده نزدیک توسط بیمه سامان خبر داد و گفت: پس از راه اندازی سرویس جدید(SMS Back)، بیمهشدگان بیمه درمان تکمیلی سامان، در هر ساعت از شبانه روز میتوانند با ارسال کد مشخصی نشانی وشماره تلفن نزدیکترین بیمارستان طرف قرارداد شرکت بیمه سامان به محل حضور خود را از طریق پیام کوتاه دریافت نمایند