محمدمهدي عطوفي با بيان اينكه در خدمات مبتني بر 2گروه خدمات آبونمان مشتركان و خدمات دولت الكترونيك قرار دارد، به خبرگزاري صدا و سيما گفت: «خدماتي كه بهصورت سرويسي است در سامانه #800* وجود دارد و همه مشتركان ميتوانند سرويسها را مشاهده و نسبت به فعالسازي يا غيرفعالسازي آنها اقدام كنند اما در خدمات دولت الكترونيك كه قسمتي از آن فعلا اجرايي شده مانند گرفتن خلافي خودرو و اعلام وضعيت گواهينامه چون موردي هستند براساس درخواست مشتركان ثبت ميشوند و بنابراين در سامانه #800* ديده نميشوند كه همين موضوع مورد اعتراض برخي مشتركان بود.» او از مشتركان خواست در استفاده از اينگونه سرويسهاي هزينه بر خودداري كنند تا موجب سوء تفاهم در مورد هزينهها نشود.
- «ساير هزينهها » چيست؟
يكي از رديفهاي قبض تلفن همراه «ساير هزينه ها» است كه مربوط به ارائه خدمات به مشتركان همراه اول در دفاتر مخصوص است. بهعنوان مثال سيم كارت مشترك ميسوزد و فرد براي تعويض به دفاتر خدمات همراه اول مراجعه ميكند، دفاتر اجازه ندارند پولي از مشتركان دريافت كنند و مبالغ خدماتي مستقيما روي قبض افراد ميآيد.همچنين همراه اول تأكيد كرده سرويس «تماس بان» كه هنگام در دسترس نبودن يا خاموش بودن تلفن همراه، مشترك را از همه تماسهاي دريافتي مطلع ميكند، صد در صد رايگان است.
نظر شما