سه‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور نام نویسی کرد.

انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش ایرنا، حسین عامری سیاهویی داوطلب 45 ساله ای بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

وی به خبرنگار ایرنا گفت: از بندرعباس آمده و دارای تحصیلات حوزوی است و هدفش از نام نویسی در انتخابات شکستن بن بست های پیش روی کشور است.

دومین داوطلبی که در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد حسین حسنی داوطلب 41 ساله ای بود که از بجنورد به وزارت کشور آمده بود.

حسین حسنی که شهردار شوقان است هدف خود از نام نویسی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را رفع مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

سومین داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری محمد رافع بروجردی بود که از بروجرد به تهران آمده بود تا در این انتخابات نام نویسی کند.

وی گفت: دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی است و هدفش از نام نویسی در انتخابات خدمت به جمهوری اسلامی، حل مشکل تورم و گرانی است.

او گفت: در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری به هر شهروند ایرانی 300 هزار تومان یارانه می دهد .

  • نخستین دواطلب زن نام نویسی کرد

نخستین داوطلب زن در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد. خانم میرفتاح دارای دکترای حقوق قضایی از ایتالیا است.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از امروز(سه شنبه) 1396/01/21 آغاز و تا روز شنبه مورخ 1396/01/26 به مدت پنج روز از ساعت 8 الی 18 در محل وزارت کشور انجام می پذیرد.

کد خبر 366668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha