همشهری آنلاین: در روز پایانی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، تکواندوکاران کشورمان ۱ مدال طلا و ۳ نقره کسب کردند و جمع مدال های ایران به عدد ۱۳ رسید.

Teakwondo

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، سومین و آخرین روز از مسابقات تكواندوی چهارمين دوره بازِی‌هاي همبستگي كشورهاي اسلامي برگزار شد.

در روز پایانی این رقابت‌ها، مبارزات هوگوپوشان اوزان 62- و 73- کیلوگرم در گروه بانوان و اوزان 63-، 74- و 87- کیلوگرم در گروه مردان پیگیری شد که حنانه همتی (وزن 62- کیلوگرم)، ملیکا میرحسینی (وزن 73- کیلوگرم)، مهدی یوسفی (63- کیلوگرم)، سیداحمد خسروفر (وزن 74- کیلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران با حریفان خود مبارزه کردند.

مهدی یوسفی به نشان زرین این رقابت‌ها رسید و بر سکوی قهرمانی ایستاد، احمد خسروفر، احمد محمدی و ملیکا میرحسینی نایب قهرمان شدند. حنانه همتی نیز در وزن 62- کیلوگرم در مرحله یک‌ هشتم نهایی نتیجه را به نماینده اردن واگذار کرد و از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

هدايت تيم گروه مردان برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی، علي محمد بسحاق و مهدي احمدي به عنوان مربی بود و تيم‌ ملي تکواندوی زنان نيز با سرمربيگري مهرو كمراني و مربيگري فاطمه صفرپور در اين رقابت‌ها حضور داشت.

 

کد خبر 370470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha