پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

اسپانیا با یک بازی پرگل جام جهانی آلمان را آغاز کرد.

به گزارش گروه ورزشی همشهری اوکراین نگون بخت در هر نیمه دو گل دریافت داشت تا اسپانیا باگذشت 6 روز از جام لقب مقتدرترین تیم بازیها را تا پایان روز ششم از آن خود کند. در غیاب «رائول» مهاجم برجسته اسپانیایی ها، بازوبند کاپیتانی بر دستان «ایکرکاسیاس» هم تیمی او در رئال بسته شد تا با کاپیتانی او یک پیروزی پرگل و شروع توفانی برای این تیم رقم بخورد. «ژابی آلونسو» در دقیقه 13 گل نخست اسپانیا را زد. در دقیقه چهلم نوبت به «دیوید ویلا» رسید تا روی یک ضربه ایستگاهی توپش پس از اصابت به سر مدافع اوکراین با تغییر جهت به گل دوم اسپانیا تبدیل شود.
نیمه دوم هم به دلخواه اسپانیا پیش رفت و اوکراین با وجود «شوچنکو» نتوانست خطری متوجه حریف پرتجربه خود سازد. «دیوید ویلا» در شروع نیمه از روی نقطه پنالتی گل سوم را زد تا در دقیقه 81 «فرناندو تورس» با شلیک پای راست خود زننده گل چهارم باشد.

در دیگر بازی این گروه دو تیم عربستان و تونس با هم به رقابت پرداختند که در نهایت بازی با تساوی

2-2 خاتمه یافت . در این دیدار جذاب ابتدا تونسی‌ها به گل رسیدند و نیمه اول را با پیزوزی به پایان رساندند اما در نبمه دوم این عربستانی‌ها بودند که با زدن دو گل از حریف خود پیش افتادند . زننده گل دوم عریستانی‌ها سامی‌الجابر مهاجم کهنه‌کار این تیم بود که در دقیقه  82  وارد میدان شد . عربستانی‌ها  در دقایق پایانی بازی می‌توانستند کل‌های بیشتری به ثمر برسانند اما این تونسی‌ها بودند که در دقیقه 92 موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند .

 

 

کد خبر 380

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز