همشهری آنلاین: با کسب سه مدال نقره در روز پایانی سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، جمع مدال‌های تیم‌ ملی کشورمان به عدد ۹ رسید.

Logo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از روز پنجشنبه 2 شهریور ماه با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ مصرآغاز شد و روز یکشنبه به پایان رسید.

روز یکشنبه و در روز پایانی مسابقات جهانی، پیکارهای اوزان 49-، 57- و 61- کیلوگرم گروه پسران و 37- و 59+ کیلوگرم گروه دختران پیگیری شد که شایان رستمی (وزن 49- کیلوگرم)، صدیق رحیمی‌‌نیا (وزن 57- کیلوگرم)، امیررضا قاسمی (وزن 61- کیلوگرم)، مبینا نعمت‌زاده (وزن 37- کیلوگرم) و آناهیتا توکلی (وزن 59+ کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران با حریفان خود مبارزه کردند.

در پایان رقابت‌های روز چهارم، شایان رستمی، صدیق رحیمی‌نیا و امیررضا قاسمی موفق به كسب نشان نقره شدند و مبینا نعمت‌زاده و آناهیتا توکلی با قبول شکست برابر حریفان از کسب مدال بازماندند.

تیم‌ ملی تکواندوي نونهالان کشورمان پیش از این نیز موفق به کسب 3 مدال طلا (امیرارسلان خانزاده، معصومه رنجبر و غزل سطانی) و 2 مدال نقره (یلدا رنجبر و مبینا کلی‌وند) و یک مدال برنز (نازنین تنکابنی) شده است.

 

کد خبر 380481

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha