گروه اجتماعی: ثبت‌نام آزمون‌های دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که از 3 آذر ماه آغاز شد تا پایان وقت اداری 15 آذر ادامه خواهد داشت.

ثبت نام از داوطلبان دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و داوطلبان می‌توانند پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری ثبت نام از دفاتر پستی، با مراجعه به پایگاه الکترونیکی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ما دفترچه‌های راهنمای آزمون کاردانی پیوسته و ناپیوسته روی پایگاه الکترونیکی ثبت نام قابل مشاهده است و داوطلبان می‌توانند درصورت تمایل، اطلاعات دفترچه را دریافت و آن را مطالعه کنند.

دارندگان دیپلم در یکی از شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش نظام جدید متوسطه یا دیپلم کامل هنرستان نظام قدیم متوسطه می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

شرکت دارندگان دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و دانش‌آموزان شاغل به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی که تا پایان بهمن ماه امسال موفق به اخذ گواهی یا مدرک پیش دانشگاهی شوند، در این آزمون‌ها بلامانع است.

آزمون‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیم سال دوم سال تحصیلی 87-86 دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه 21 دی ماه برگزار خواهدشد.

کد خبر 38063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز