همشهری آنلاین: شکایت یکی از اعضای شورای شهر از عکاسانی که به دنبال حاشیه هستند، شرکت در مراسم تشییع شهید حججی و معطلی اهل تسنن در صف نماز عید قربان از حاشیه های چهارمین جلسه شورای شهر تهران بود.

به گزارش ايسنا، عکس‌های منتشره از اعضای شورای شهر تهران باعث دلخوری برخی از آنها شد و حواشی ایجاد کرد.

حسن رسولی با بیان اینکه متاسفانه شاهد انتشار عکس‌هایی از اعضای شورای شهر در رسانه‌ها و حتی سایت خود شورای شهر هستیم که به نوعی زننده است، گفت: لطفا هیات رئیسه فکری به حال این موضوع کند.

امینی که به دلیل خارج شدن محسن هاشمی ریاست شورای شهر را بر عهده داشت نیز گفت: شکار لحظه‌ها بد اخلاقی است و طبیعی است در جلسه‌ای که چهار ساعت به طور می‌انجامد کسی خمیازه بکشد و نباید مطبوعات شکار لحظه‌ها کنند و این اقدام رسانه‌ها مورد قبول نیست و توقع داریم که رسانه‌ها از این اقدام خودداری کنند.

مجید فراهانی عضو کمیسیون بودجه نیز با بیان اینکه اعضای شورای شهر دو هفته است که کار خود را شروع کرده‌اند و گویا برخی محافل از انسجام و عملکرد شورا ناراحت هستند و به همین دلیل به دنبال شکار لحظه‌ها هستند که در کانال و سایت‌ها منتشر کنند، گفت: من در این رابطه به هاشمی نیز نامه نوشتم و اگر قرار است عکس داخل صحن شکار لحظه‌ها شود و با آن نمایندگان را زیر سوال ببرند باید هیات رئیسه پیگیری کند و تصمیم عاجل در این قضیه گرفته شود.

  • اعضا در تشييع شهيد حججي شركت كنند
رییس شورای شهر تهران فوت دانش‌آموزان نخبه را تسلیت گفت و با اشاره به انتظار مردم برای بازگشت پیکر شهید حججی، افزود: جا دارد تا ما اعضای شورای شهر در این مراسم شرکت کنیم.

هاشمي با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان گفت: متأسفانه شاهد واژگونی اتوبوس و فوت دانش‌آموزان نخبه بوده‌ایم که این موضوع را به همه به ويژه مردم ایران و مردم هرمزگان از طرف مردم تهران تسلیت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هر روز تعداد زیادی از هموطنان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند، تصریح کرد: متاسفانه تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی به مانند 2 تا 3 حادثه هواپیما است.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به انتظار مردم برای بازگشت پیکر شهید حججی گفت: همه منتظر پیکر پاک شهید حججی هستیم که جا دارد به خانواده ایشان، مردم نجف‌آباد و ایران تسلیت بگوییم و به جا است مراسم تشییع ایشان باشکوه برگزار شود و ما اعضای شورای شهر نیز در این مراسم شرکت کنیم.

هاشمی‌رفسنجانی در پایان به حادثه آتش‌سوزی روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: با شجاعت و مهارت آتش‌نشانان این حادثه بدون خسارت جانی پایان یافت و از آتش‌نشانان تشکر می‌کنم.واکنش نظری به حواشی نماز عید قربان شهروندان اهل تسنن

  • تذكر به اعضا و شهردار تهران

همچنين عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران نسبت به حواشی نماز عید قربان شهروندان اهل تسنن واکنش نشان داد.

حجت نظری در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه تذکر من به اعضای شورا و شهردار تهران است، گفت: ما در کشور اسلامی زندگی می‌کنیم و مردم نباید برای نماز خواندن در صف بایستند اما متاسفانه عکسی منتشر شد که نشان داد همشهریان اهل تسنن برای نماز عید قربان ساعت‌ها در صف ایستاده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران افزود: لازم است عبادتگاه و مسجد مخصوص این شهروندان ایجاد شود تا آنها مجبور نباشند ساعت‌ها برای انجام فریضه الهی در صف بایستند.

کد خبر 381018

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha