جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک زیردریایی این کشور امروز چند فروند موشک کروز را به اهداف تروریست‌ها در استان ادلب سوریه شلیک کرد.

حمله موشکی روسیه به تروریست ها در ادلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک زیردریایی این کشور امروز چند فروند موشک کروز را به اهداف تروریست ها در استان ادلب سوریه شلیک کرد.

وزارت دفاع روسیه در این باره اعلام کرد هدف این حملات، تروریست هایی بودند که تلاش کرده بودند گروهی از نیروهای پلیس نظامی روسیه را اوایل هفته کنونی در دام خود گرفتار کنند.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، بر اساس اعلام وزارت دفاع روسیه، این حمله که از زیردریایی "ولیکی نووگورود" روسیه مستقر در دریای مدیترانه انجام شد، بخشی از عملیات پاتک در واکنش به حمله تروریست ها به بخش هایی از حماه در شمال غرب سوریه بود که تحت کنترل نیروهای ارتش سوریه قرار دارد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرد 29 نیروی پلیس نظامی این کشور در محاصره تروریست ها قرار گرفته اند، و روسیه مجبور شده است با اجرای یک عملیات ویژه که مورد حمایت جنگنده های این کشور بود، این محاصره را بشکند.

در بیانیه روز جمعه وزارت دفاع روسیه در این باره آمده است موشک هایی که به سمت تروریست ها در سوریه شلیک شده اند، از نوع موشک کروز «کالیبر» بودند.

این موشک ها پس از طی 300 کیلومتر فاصله، مراکز فرماندهی، خودروهای زره پوش و پایگاه های تروریست ها را هدف قرار دادند.

کد خبر 382984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha