هفتاد و یکمین اجلاس مجمع عمومی و سومین اجلاس هیئت اجرائی اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها (UIC) با حضور مدیر عامل راه آهن ایران در پاریس برگزار شد.

در این اجلاس که 16 آذر به میزبانی راه آهن فرانسه برگزار شد، درباره انتخاب رئیس جدید اتحادیه بین المللی راه آهن‌ها پروژه‌ها و فعالیت‌های UIC بر اساس چشم انداز 2008 اصلاحات و تغییرات صورت پذیرفته در اتحادیه و ارائه گزارش پیشرفت کار در منطقه خاورمیانه بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، زیاری در این اجلاس به عنوان نماینده راه آهن های خاورمیانه گزارش کاملی از روند فعالیت‌ها و پروژه‌های ریلی در منطقه اهداف و چشم اندازهای آتی‌، توسعه و برنامه‌ریزی و پیشرفت سریع‌تر فعالیت‌های منطقه‌ای در جهت بعد جهانی اتحادیه UIC ارائه کرد.

در این اجلاس همچنین در زمینه اعطاء فرآیند گواهی تضمین کیفیت جهانی به تجهیزات ریلی توسط این اتحادیه توسعه کریدورهای بین المللی از طریق مشارکت راه آهن ها ،ایجاد اسناد الکترونیکی ،بررسی معیارهای عضویت UIC و درخواست عضویت اعضای جدی در این اتحادیه به لحاظ کردن انتظارات راه آهنهای خاورمیانه ای و غیر اروپایی بحث و تبادل نظر شد .

راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از 21 عضو هیئت اجرایی UIC و رئیس اتحادیه بین‌المللی راه آهنها در بخش خاورمیانه است.

کد خبر 38777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز