همشهری آنلاین: وزارت کشور از کلیه سازمان های غیردولتی (NGOs) دارای پروانه فعالیت و تأسیس از آن وزارتخانه خواست گزارش عملکرد اجرایی و مالی منتشر کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه اداره کل امور سازمان های مردم نهاد  آمده است"براساس ماده (5) آیین نامه اجرایی تأسیس و فعالیت سازمان های غیردولتی مصوب هیأت دولت به شماره 27862/ت – 31281 هـ مورخ 8/5/84 سازمان ها مکلف‌اند گزارش عملکرد اجرایی و مالی خود را حداکثر تا دوماه پس از پایان سال مالی به مرجع نظارتی مربوطه ارایه نموده و همچنین نسبت به انتشار خلاصه ای از گزارش سالانه مذکور برای اطلاع عموم، در محدوده جغرافیایی فعالیت خود اقدام نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شد: بدین وسیله به آگاهی کلیه تشکل هایی که از وزارت کشور مجوز فعالیت در گسترة ملی دریافت نموده اند، می رساند حداکثر تا تاریخ 30/10/86 فرصت دارند تا نسبت به ارسال گزارش عملکرد اجرایی و مالی سال 85 خود از طریق وب سایت معاونت امور اجتماعی به نشانی http://ejtemaee.moi.ir اقدام نمایند.

اطلاعیه افزوده است :عدم اقدام در مهلت مقرر مشمول ماده 28 همان آیین نامه خواهد بود.
اطلاعیه وزارت کشور از افراد زیربط با این موضوع خواسته است برای کسب اطلاع بیشتر با شماره های 88950010 – 88950011 تماس حاصل نمایید.

کد خبر 38904

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز