به گزارش بیزنس اینسایدر این غول رسانه اجتماعی روز سهشنبه ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) اعلام کرد در حال آزمایش امکان حد طولانیتر کاراکترها در هر پست است.
قبلاً توییتر شمار مجاز کاراکترها در هر پست را در همه زبانها به جز ژاپنی، چینی و کرهای از ۱۴۰ کاراکتر به ۲۸۰ کاراکتر افزایش داده بود.
البته کاربران به طور فوری این تغییر را مشاهده نخواهند کرد.
بر اساس بیانیه توییتر در ابتدا درصد کوچکی از کاربران این حد بالاتر را آزمایش خواهند کرد و این اقدام فقط یک آزمایش است و تضمینی وجود ندارد که این تغییر در دسترس همه افراد قرار گیرد.
در صورتی که تغییر انجام پذیرد، بیانگر تحول مهمی در مکانیسم اصلی توییت است که ژانر یگانهای از مکالمات و رجزخوانیهای مسلسل سریع را رواج داد که چهرههای مشهور، روزنامهنگاران و سیاستمدارانی مانند دونالد ترامپ در آن به استادی رسیدند.
نظر شما