همشهری آنلاین: «برانکوایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تغییر فلسفه فوتبال پیکان که هجومی‌تر شده و سخت می‌بازد، کار ما را مشکل می‌کند.

برانکو

وی در نشست خبری که یک روز پیش از دیدار سرخپوشان مقابل پیکان در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، افزود: روزی که به پرسپولیس آمدم در فصل چهاردهم با پیروزی مقابل پیکان در لیگ برتر ماندیم و پیکان سقوط کرد و در جام حذفی نیز به سختی موفق به شکست این تیم شدیم. زیرا آنها با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خیلی سخت می بازند.

وی گفت: حریفان مقابل پرسپولیس بسته و دفاعی بازی می‌کنند در حالی ما بیش از 70 درصد موقعیت گل در بازی های اخیر خود داشتم که به دلیل هدر دادن فرصت ها به پیروزی نرسیدیم. البته لیگ به مانند دوی ماراتن است و بستگی دارد که تا چه اندازه عملکرد خود را به حریفان تحمیل کنیم و تیم پیکان نیز با همین نگاه به دنبال پیروزی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه حواشی اخیر پرسپولیس تاثیری در موفقیت آنها ندارد، گفت: برخی سعی می کنند برای تیم های بزرگ دردسر درست کنند و اتفاقی که برای باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی مهاجم سابق ما بوجود آمد از سوی فدراسیون جهانی فوتبال رصد شد که جریمه هم شدند و ما از کنار این مسائل عبور کردیم.

«مهدی طارمی» اخیر در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد که باشگاه او را وادار به گفتن دروغی هماهنگ شده درباره پرونده باشگاه «ریزه اسپور» ترکیه کرده است.

برانکو با تاکید بر اینکه رفتن طارمی از باشگاه پرسپولیس موضوع حادی نیست و چنین اتفاقاتی در سایر باشگاه های مطرح جهان هم رخ می دهد، افزود: اتلتیکومادرید، آرسنال، بارسلونا و سایر تیم های مطرح اروپایی نیز شاهد چنین رخدادهایی هستند. البته به طارمی پیشنهاد قرارداد دوساله دادیم تا در پرسپولیس بماند که وی تصمیم به رفتن گرفته بود و موضوع او تمام شده است. اما آنچه که مهم و پابرجاست خود باشگاه است و باشگاه پرسپولیس درباره پرونده او بزرگی نشان داد.

وی با اشاره به اینکه پس از بازگشت طارمی از ترکیه به جذب او مایل بوده است، گفت: البته به باشگاه گفتم که اگر مشکل او حل نشود مشکل جدید دیگری بوجود می آید.

برانکو درباره وضعیت بازیکنان مصدوم و محروم تیمش اظهار داشت: کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و وحید امیری محروم هستند، آدام همتی هم آنفلوآنزا گرفته و سیدجلال حسینی هم یک کشیدگی مختصری در عضله‌اش دارد.

دیدار دو این دو تیم فردا جمعه از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهر قدس برگزار می شود.

سرخپوشان پایتخت با 45امتیاز صدرنشین این رقابت ها هستند و تیم پیکان نیز با 28 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی ایستاده است.

کد خبر 396454

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha