همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حکم اعدام بابک زنجانی درصورت یأس مرجع قضایی نسبت به بازگرداندن اموال بیت‌المال اجرایی می‌شود.

بابک زنجانی

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، افزود: این پرونده در مرحله اجرای احکام است.

وی اضافه کرد: تدبیری اتحاذ شده اگر چنانچه امکان باشد نخست وجوه و اموالی که بابک زنجانی از بیت‌المال در تصرف خود دارد و هنوز به بخش خارج از کشور دسترسی پیدا نشده، استرداد شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: حکم اعدام زمانی اجرا می‌شود که مرجع قضایی از دسترسی به اموال مایوس شود و در صورت یاس دسترسی به اموال مسلمین این حکم اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی درپاسخ به این پرسش که آیا با وجود حضور شرکای بابک زنجانی در ایران، اموال جدیدی از او پیدا شده است یا نه، گفت: فعلا خبر جدی، معتبر و موثقی در ارتباط با بخش دیگر اموال او که در خارج از کشور است، وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا کنون جلسات زیادی برگزار شده اما متاسفانه بابک زنجانی دروغ زیاد می‌گوید و در این جهت ید طولایی دارد و ضمن اینکه همه تلاش دستگاه قضایی بازگرداندن اموال بیت‌المال است.

کد خبر 401414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha