همشهری آنلاین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شواری اسلامی گفت: بعید می‌دانم در سال جاری نرخ ارز به زیر ۴ هزار تومان و نرخ پیش از نوسانات بازار برگردد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به افزایش نرخ دلار تا 5100 تومان بیان داشت: یکی از مشکلاتی که در چند ماه گذشته با آن مواجه شده‌ایم بحث نوسانات بازار ارز بوده است، کارشناسان و بانک مرکزی درباره این نوسانات نظرات مختلفی دارند و بیان دارند که همه ساله در اواخر سال در بهمن ماه شاهده افزایش قیمت بوده‌ایم و بحث سال نوی میلادی و سفرهای زیارتی را مطرح می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: الان هم به احتمال زیاد اگر نظری از مسئولان بانک مرکزی خواسته شود بحث تعطیلات نوروز و مسافرات‌های نوروزی را مطرح می‌کنند، نمی‌گویم که تعطیلات نوروزی تاثیری ندارند، قطعا تاثیر دارد اما نوساناتی که اکنون در بازار وجود دارد و باعث سردگمی تولیدکنندگان و صنعتگران شده است چرا که از بازار فردا اطلاعی ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعید می‌داند در سال جاری نرخ ارز به زیر 4 هزار تومان و نرخ پیش از نوسانات بازار برگردد، عنوان کرد: طول سال‌های گذشته چنین افزایش قیمتی را در بازار ارز شاهد نبودیم، البته شايد افزایش دیگری رخ ندهد اما بعید می‌دانم کاهش چشمگیر داشته باشیم.

کد خبر 401808

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha