شنبه ۸ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۳
۰ نفر

هادی نیلی: همشهری خانواده یکساله شد و خانواده‌ بزرگ همشهری از این بابت خوشحال‌اند.

خانواده همشهری، یکی از بزرگ‌ترین خانواده‌های رسانه‌ای ایران است که در آن همه‌جور رسانه‌ای پیدا می‌شود جز رادیو و تلویزیون که شاید آنها را هم روزی در جمع جورواجور خود داشته باشد!

2 روزنامه، 2 هفته‌نامه، 3 ماهنامه، کتاب، وب‌سایت، خبرهای پیامکی، تابلوهای نمایشگر شهری و نیازمندی‌ها با همه آگهی‌هایی که دنبالشان می‌گردید، از جمله خدماتی هستند که موسسه همشهری به مخاطبان‌اش ارائه می‌کند.

اینجا می‌خواهیم به شما نشان بدهیم که هر چند همشهری خانواده، هفته‌نامه‌ای خواندنی برای شماست اما همشهری بیش از اینها برای شما در جیبش دارد.

شب یلدا، به اتفاقی مهم برای خانواده همشهری تبدیل شده‌است.

اتفاق‌های مهمی که در این خانواده با پدر 15ساله‌اش (روزنامه همشهری) افتاده یا کمی قبل یا کمی پس از شب یلدا بوده‌اند؛ از خود روزنامه همشهری بگیرید که فقط یک هفته قبل از یلدای 71 به دنیا آمد، اینترنتی ‌شدن روزنامه همشهری که کمی پیش از یلدای 74 اتفاق افتاد تا همشهری جوان که کمی پس از یلدای 81 متولد شد و در یلدای 83 هم مستقل شد و همین همشهری خانواده خودمان که یلدای 85 به دنیا آمد و دارد یکساله می‌شود.

یلدا برای خانواده همشهری خوش‌یمن و خوش‌خبر بوده؛ شاید چون روزنامه همشهری و همه فرزندانش در این 15سال، همیشه قصه‌گوی همدل و محرم خانواده‌های ایرانی بوده‌اند.

در حال حاضر، مؤسسه همشهری، 2 روزنامه (یکی همشهری و یکی ‌دیگر هم همشهری امارات که در ایران توزیع نمی‌شود) چاپ می‌کند، 2 هفته‌نامه و 3 ماهنامه.

در مجموع می‌توانید با کنارگذاشتن ماهی 6هزارتومان از درآمدتان، همه محصولات چاپی موسسه همشهری را به خانه ببرید. نگاهی به عنوان‌ها و موضوعات این محصولات چاپی، شما را متقاعد می‌کند که هر چه یک خانواده متوسط ایرانی برای دانستن نیاز دارد، می‌تواند در همشهری پیدا کند.

از آن گذشته، همشهری خدماتی هم دارد که می‌توانید از آنها به رایگان استفاده کنید و در صفحه‌های بعدی به آنها پرداخته‌ایم. هر چند روزنامه همشهری امروز پرشمارترین روزنامه ایران است و کم پیش می‌آید که تا قبل از ظهر هر روز در دکه‌های روزنامه‌فروشی تمام نشود اما هم روزنامه و هم هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های مؤسسه همشهری به روشی مطمئن‌تر می‌تواند در اختیار شما قرار بگیرد؛ اشتراک!

با مشترک ‌شدن در روزنامه همشهری، از 25درصد تخفیف - در مقایسه با قیمت خود روزنامه - بهره‌مند می‌شوید و با مشترک‌ شدن مجلات همشهری، آنها را با 10درصد تخفیف تهیه کرده‌اید.

از آن گذشته، اگر بهای روزنامه یا هر یک از مجلات در آینده افزایش پیدا کند، شما همچنان با قیمت امروز آنها را می‌خوانید! این‌طوری می‌توانید مطمئن باشید هیچ‌کدام از شماره‌های نشریه موردنظرتان را از دست نمی‌دهید.

از آن گذشته، با مشترک‌ شدن می‌توانید عملاً از نشریه مورد علاقه‌تان حمایت مالی کنید. با مشترک ‌شدن روزنامه همشهری، می‌توانید یکی از ماهنامه‌های همشهری را هم به انتخاب خودتان به‌ رایگان دریافت کنید.

همچنین با مشترک ‌شدن هر یک از محصولات همشهری، یکی از گروه‌های خبرهای پیامکی همشهری را هم به‌رایگان مشترک می‌شوید.

اگر  آدم فرهیخته‌ای هستید و دوستان فرهیخته‌ای هم دارید، می‌توانید به هر مناسبتی به آنها اشتراک یکی از محصولات همشهری را کادو بدهید؛ واحد اشتراک  هم هر بار که روزنامه یا مجله را برای دوست‌تان می‌فرستد، روی بسته آن می‌نویسد که آن را به سفارش شما فرستاده است.

با این همه فایده که مشترک‌ شدن برای روزنامه همشهری یا مجلات آن دارد، معطل نکنید!

گوشی تلفن را بردارید و با  88738370-021 تماس بگیرید و همین‌حالا مشترک شوید. این تلفن، 24ساعته در خدمت شماست!

کد خبر 40392

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز