گروه اجتماعی: جشن عاطفه‌ها بیست و سوم شهریور ماه در 6 هزارودویست پایگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، اعلام کرد: در سال پیامبر اعظم(ص) در ماه معظم شعبان و در آستانه بازگشایی مدارس 6هزارو دویست پایگاه کمیته امداد و نیروی مقاومت بسیج ، هدایای مردم نوع دوست و سخاوتمند کشورمان جهت دانش‌آموزان نیازمند را در جشن عاطفه‌ها جمع آوری می‌کنند.

این ستاد با دعوت از مردم نوع دوست و نیکوکار، مسئولان و دستگاههای اجرایی برای مشارکت در این کار خداپسندانه اظهار امیدواری کرده است تا در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و شروع بهار علم دانش‌آموزان محروم کشور و آینده سازان ایران اسلامی در کنار همکلاسی‌های خود به تحصیل و علم آموزی مشغول شوند.

همچنین حامیان نیکوکار طرح اکرام که حمایت مالی از کودکان یتیم تحت حمایت این نهاد را عهده دار هستند هم می‌توانند لوازم‌التحریر و سایر ملزومات مورد نیاز ایتام تحت حمایت خود را از طریق این نهاد در اختیار آنان قرار دهند.

ستاد احسان و نیکوکاری از برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی عطر عاطفه‌ها در حاشیه برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد و افزود: دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را در روز برگزاری جشن عاطفه‌ها به پایگاههای این نهاد تحویل دهند.

ستاد احسان و نیکوکاری همچنین اعلام کرد: در تهران علاوه بر هزار پایگاه مستقر، 30 پایگاه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیز آماده جمع آوری هدایای مردمی به جشن عاطفه‌ است و برنامه‌های متنوعی به ویژه برای کودکان در پایگاههای حسینیه ارشاد، مسجد النبی، امامزاده صالح و پارک لاله توسط هنرمندان صدا و سیما اجرا می‌شود.

  گقتنی است که در جشن عاطفه‌های سال گذشته بیش از 26 میلیارد ریال از سوی مردم نیکوکار به این امر خداپسندانه اختصاص یافته است.

بنابر گزارشات ارائه شده از سوی مسئولان کمیته امداد 70 درصد از کمک‌های مردمی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرارمی‌گیرد  تا در بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده توزیع شود 30 در صد باقیمانده نیز از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

حساب 3333 کمیته امداد امام خمینی(ره) بانک ملی شعبه پیام انقلاب اسلامی برای دریافت کمک‌های ریالی و حساب شماره 333 این بانک برای دریافت کمک‌های ارزی مردم نیکوکار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4056

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز