همشهری آنلاین: علیرضا کرمی در یک نفره و محمدمهدی میرشکاری و صالح سنگتراش در دونفره قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان پسر کشور در سمنان شدند.

Badminton

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، دیدار مرحله نهایی این رقابت‌ها در قسمت یک نفره بین علبرضا کرمی از تهران و محمد چهارمالی از فارس برگزار شد كه در پایان کرمی به برتری رسید و به مقام قهرمانی قسمت یک نفره جوانان دست یافت.محمد چهارمالی از فارس دوم شد و علی حسین‌خانی ومهدی انصاری هر دو از زنجان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

دیدار فینال قسمت دونفره جوانان هم بین تیم دونفره صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان و فربد یاسمی و علیرضا بیگدلی از زنجان برگزار شد که این دیدار در پایان به سود تیم سيستاني خاتمه یافت و آنها به مقام قهرمانی دست یافتند. فربد یاسمی و علیرضا کرمی از زنجان دوم شدند و تیم دونفره زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان به مقام سوم رسيد.

تیم‌های بدمینتون

مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون جوانان کشور در روزهای ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه جاری با شرکت ۲۸ بازیکن منتخب جوانان از استان‌های مختلف کشور در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

 

کد خبر 405807

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha