همشهری آنلاین: فرانس بکن باوئر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ آلمان، خوزه مورینیو، سرمربی سابق باشگاه چلسی انگلیس را گزینه‌ای مناسب برای جانشینی اوتمار هیتزفلد، به عنوان سرمربی آینده این تیم دانست.

به‌گزارش ایرنا به‌نقل از سایت گل ، هیتزفلد در هفته اخیر رسما اعلام کرد که در پایان رقابتهای فصل جاری از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

بکن باوئر در مصاحبه روزنامه آلمانی بیلد، راجع به اوضاع ورزشگاه آلیانز، گفت : همه می‌دانند که هیتزفلد همیشه تا آخرین روز و تا حصول موفقیت تلاش کرده و می‌کند. او تصمیم خود را گرفته و مجبور نیست برای هیچ چیز یا هیچکس توضیح دهد.

وی تصریح کرد : تنها ایراد این است که هر روز با شایعات مختلف در مورد جانشین او مواجهیم و ممکن است باعث ناآرامی در تیم ما شود.

قیصر فوتبال آلمان در پاسخ به اینکه کسی را نام ببرد تا به شایعات خاتمه دهد، گفت: کاش می‌دانستم. سرمربی جدید باید یک حرفه‌ای با تجربه باشد که قبلا تجربه اندوخته و بتواند آلمانی نیز صحبت کند. تیم ما به یک مربی سطح بالا نیاز دارد.

وی در مورد مناسب بودن مورینیو برای این پست ، با نظر کاملا مثبت پاسخ داد: چرا که نه؟ او تا تابستان فرصت دارد که زبان آلمانی یاد بگیرد.

مورینیو پرتغالی قبلا برای یادگیری یک زبان دیگر مثل آلمانی یا ایتالیایی ابراز علاقه کرده و البته گفته بود قبل از شروع کار جدید باید اطلاعاتی داشته باشد تا بتواند خود را تطبیق دهد.

باشگاه بایرن قطعا به لحاظ بزرگی و سطح حرفه‌ای ، مناسب یا مطلوب مورینیو است اما بکن باوئر تصریح کرد او تنها نامزد مورد نظر آنها نیست.

وی گفت: نامزدهای دیگری هستند که به اندازه مورینیو خوبند. لیست اولیه توسط کارل هاینز رومنیگه، مدیر و اولی هوینس، مدیر مالی باشگاه تهیه خواهد شد و سپس به رای گذاشته می‌شود.

بکن باوئر در مورد نام دیگر گزینه‌ها پاسخ داد: تنها کسی که مطمئنم در نامش در لیست نیست ، خودم هستم.[سایت بایرن مونیخ]

کد خبر 40874

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز