اينستاگرام در دوازدهم ژوئن امكان خريد در اين برنامه كاربردي را به صورت آزمايشي معرفي كرد.
اين امكان در حا حاضر در 46 كشور جهان كه برخي كشورهاي قاره آمريكا، بيشتر كشورهاي اروپايي و دو كشور كره و ژاپن در آسيا را شامل ميشود؛ ارائه شدهاست.
طبق توضيحهاي سايت اينستاگرام،شيوه كار به اين صورت است كه فرد يك پست را انتخاب كرده ميتواند تگ حداكثر تا 5 كالا را به آن بدهد.بدينترتيب كاربران در كمترين زمان با رفتن روي هر تگ مشخصات كالاها را ديده و ميتوانند سراغ خريد آن بروند.
در اين اينفوگرافي روند افزايش قدرت خريد كاربران با چند اپليكيشن ديگر از آغاز حضور تبليغات در اين اپليكيشن مقايسه شدهاست.
از طرف ديگر،خبرگزاري آلمان نيز در گزارشي از رشد چشمگير تبليغات در اينستاگرام خبر داده و ميگويد سفارش تبليغات از دویست هزار سفارشدهنده تبليغات در اينستاگرام به پانصد هزار سفارشدهنده رشد كردهاست.
نظر شما