همشهری آنلاین: اگرچه رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفته بود این سازمان به طور قطع قانون ۹۰ به ۱۰ را در بازی میان استقلال و پرسپولیس اجرا می‌کند اما در شهرآورد پنجم مهر ماه این اتفاق رخ نخواهد داد.

دربی

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایرنا این موضوع را مطرح کرد و در خصوص اینکه چرا قانون 90 به 10 تیم میزبان در بازی روز پنجشنبه (5 مهر) اجرا نخواهد شد، اظهار داشت: این تصمیمی بود که باشگاه استقلال گرفت و امیر حسین فتحی سرپرست باشگاه هم این پیشنهاد را در نشست شورای تامین امنیت استان تهران ارائه کرد.

او در پاسخ به این پرسش که سازمان لیگ برتر قویا اعلام کرده بود، قانون میزبانی رعایت می‌شود اما چرا در عمل این اتفاق رخ نداد، تصریح کرد: در نشست شورای تامین امنیت استان تهران روی قانون و تصمیمی که گرفته بودیم پافشاری کردیم اما در نهایت تصمیم نهایی در خصوص اینکه تماشاگران دو تیم به صورت مساوی در ورزشگاه حضور داشته باشند، گرفته شد.

فتاحی به مخالفت نیروی انتظامی استان تهران با اجرایی شدن قانون 90 درصدی تیم میزبان در شهرآورد پیش رو اشاره کرد و گفت: این نیرو دلایل خاص خودشان را داشتند که قابل احترام است اما سازمان لیگ مصرانه خواهان اجرای قانونی بود که در همه جای دنیا صورت می‌گیرد.

او در پایان با تاکید بر این که در بازی برگشت نیز تماشاگران دو تیم به صورت مساوی در ورزشگاه حضور خواهند داشت، یادآور شد: وقتی در بازی رفت قانون حضور 90 درصدی تماشاگران تیم میزبان انجام نمی‌شود در دیدار برگشت نیز تماشاگران دو تیم به صورت مساوی بر روی سکوها خواهند نشست.

کد خبر 417208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha