توزیع کالابرگ شهری مرحله سیزدهم در استان تهران از امروز اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پست، شهروندان تهرانی، برای دریافت این دوره از کالابرگ می‌توانند با در دست داشتن ته سوش، شناسنامه افراد خانواده مطابق ته سوش، کارت ملی اعضای خانواده و در صورت نداشتن کارت ملی، شماره ملی به دفاتر پستی مراجعه و با پر کردن فرم مربوطه کالابرگ خود را دریافت کنند.

بر همین اساس چنانچه طی دو دوره دوازدهم و سیزدهم کالابرگ تغییری در نفرات قید شده در ته سوش به‌وجود آمده باشد، همشهریان می‌توانند پس از مراجعه به سازمان ثبت ‌احوال و درج تغییرات، برای دریافت کالابرگ مرحله سیزدهم به دفتر پستی مراجعه کنند.

در این دوره هموطنان تا یک ماه و نیم فرصت دارند برای دریافت کالابرگ مرحله سیزدهم اقدام کنند.

طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای دریافت کالابرگ مرحله سیزدهم، خانوارهای 5 نفره از اول تا هفتم بهمن‌ماه، خانوارهای 4 نفره از هشتم تا هفدهم بهمن‌ماه، خانوارهای 3 نفره از هجدهم تا بیست و هشتم بهمن ماه، خانوارهای 2‌نفره از بیست و نهم تا چهارم اسفند ماه، خانوارهای یک‌نفره از پنجم تا هشتم اسفند ماه، خانوارهای 6‌و‌7 نفره از یازدهم تا چهاردهم اسفند ماه و خانوارهای 8 نفره و بیشتر از پانزدهم تا شانزدهم اسفند می‌توانند با در دست داشتن مدارک ذکر شده در بالا به دفاتر پستی مراجعه کنند.

در این دوره دفاتر پستی به ازای هر نفر کالابرگ شهری 3 هزار ریال و هر خانوار روستایی 5 هزار ریال دریافت خواهند کرد.

در این مرحله 583 واحد پستی شامل دفاتر پستی، دفاتر خدمات ارتباطی و آژانس‌های پستی در قالب 700 باجه، خدمات توزیع کالابرگ مرحله سیزدهم شهری را در استان تهران طبق زمان‌بندی انجام می‌دهند.

کد خبر 42208

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز